Dalyvaujantys miestai
  • Ukmergė
  • Vilnius
  • Kaunas
  • Klaipėda
  • Šiauliai
  • Panevėžys
  • Alytus
  • Marijampole herbas opt

  • Mažeikiai
  • Brussels
  • Gargždai
  • taurages herbas
  • Rokiškis
  • Šilutė
  • Zarasai

Top komandos

  • Vilnius
    • 1. O MAŽIUKAS63.0
    • 2. KOVINĖS SNIEGENOS59.5
    • 3. SEXAS BE VINETOO58.5
  • Kaunas
    • 1-2. KATMANDU58.5
    • 1-2. DALYKŲ ŽINOTOJAI58.5
    • 3. KOWNOFESTUNG55.5
  • Klaipėda
    • 1. GERKIME ALŲ PRASMINGAI52.5
    • 2. PROTO VIRUSAS49.5
    • 3. SP647.5
  • Šiauliai
    • 1. IŠ KIŠENĖS60.5
    • 2. ADEMOLA OKULAJA52.5
    • 3. GELTONAI-JUODI52.0
  • Panevėžys
    • 1-3. ŽINIŲ BAGAŽAS41.5
    • 1-3. VICTORIOUS SECRET41.5
    • 1-3. MIXTUM COMPOSITUM41.5
  • Alytus
    • 1. PO SUSITIKIMO46.0
    • 2. BAKODO NA KAMIGATA34.5
    • 3. PABIRUČIAI30.5
  • Marijampolė
    • 1-2. SŪDUVOS SAKALAI41.5
    • 1-2. GRANDIS 741.5
    • 3. NASRAI31.0
  • Mažeikiai
    • 1. MAŽI KIŠKIAI42.5
    • 2. SKYLĖ41.5
    • 3. TANDEM41.0
  • Brussels
    • 1. PABANDOM IŠ NAUJO56.0
    • 2. TĖVŲ KOMITETAS55.0
    • 3. CAPITAL CITY53.0
  • Rokiškis
    • 1. NIEKO NEŽINOM51.5
    • 2. PALUBINSKO PASEKĖJAI48.5
    • 3. F10.141.5
  • Biržai
    • 1. PAGIRYS36.5
    • 2. NIEKO RIMTO31.0
    • 3. GAL GAL GAL SEDĖT19.5
  • Šilutė
    • 1. POTVYNIO BEBRAI45.5
    • 2. ŠILUTĖ23.0
    • 3. AGENTAI20.0

2017 m. balansinė komandinio reitingo sistema

2017 10 22

2017 M. KOMANDINIO REITINGO SKAIČIAVIMO SISTEMA

Parsisiųsti reitingo aprašymą ir formules

1. 2017 m. PK sezone vedama balansinė komandų reitingo įskaita.
2. PK sezono pradžioje visoms komandoms suteikiamas pradinis reitingas RPK0 = 500. Šis reitingas taip pat suteikiamas komandoms, pradėjusioms žaisti sezono metu.
3. Balansinis reitingas apskaičiuojamas įvertinus šias dedamąsias
3.1. Po kiekvieno žaidimo suvedami visų komandų už atsakytus klausimus gauti taškai 
(t1, t2, ... tN).
3.2. Suvedus teisingus/neteisingus atsakymus į žaidimo klausimus gaunamas kiekvieno klausimo sunkumo koeficientas trupmenine išraiška. Pavyzdžiui, jei į klausimą atsakė 97% komandų, klausimo sunkumo koeficientas lygus 0,03.
3.3. Kiekvienai iš žaidusių komandų taip pat vedamas komandos klausimų atsakomumo koeficientas. Komanda, teisingai atsakiusi į tam tikrą klausimą, už jį gauna klausimo sunkumo koeficiento balą (žr. 3.2). Už neteisingai atsakytą klausimą skiriamas nulis balų. Rezultatai už visus klausimus susumuojami, tokiu būdu gaunamas komandos klausimų atsakomumo koeficientas. Pavyzdžiui, jei komanda atsakė teisingai į klausimą, kurio sunkumo koeficientas 0,0324, už šį klausimą ji gauna 0,0324 balo. Jei atsakė neteisingai - 0,00 balo.
3.4. Žaidusių komandų skaičius - skaičiuojamas žaidime faktiškai dalyvavusių komandų skaičius (N).
4. Turint šiuos rodiklius skaičiuojamas reitingo bonusas už žaidimą. Komandos gauti taškai dauginami iš komandos klausimų sunkumo koeficiento ir bendro žaidimo klausimų sunkumo koeficiento santykio bei dauginami iš tikimybės gauti tiek taškų kiek gavo, įvertinus žaidimo sunkumo koeficientą ir dalyvavusių komandų skaičių. RB1 = t1 * KS1 / Sv * EXP ((t1- KS1) / N).
5. 2017 m. sezone tam tikri žaidimai turi didesnę svarbą už kitus. Šiuo atveju kiekvienai komandai gali būti skaičiuojamas papildomas reitingo bonusas PRB1.
6. Komandos gautas reitingas po žaidimo bus lygus pradiniam reitingo, žaidimo metu gauto reitingo bonuso ir papildomo reitingo bonuso sumai RPK1 = RPK0 + RB1 + PRB1. Pastaba: prognozuojamo reitingo bonuso ir realiai gauto reitingo skirtumas gali būti ir neigiamas.
7. Po kiekvieno žaidimo eksponentinis apskaičiuojamas komandos reitingo nuvertėjimas ateinančiam žaidimui (RN1). Pavyzdžiui, antram žaidimui jis bus lygus pirmo žaidimo reitingui, nuvertėjusiam 1/30 dalimi (čia 30 – bendras žaidimų skaičius sezone). Trečiam žaidimui nuvertėjimas lygus pirmo žaidimo reitingo bonuso kvadratinio nuvertėjimo ir antrojo žaidimo reitingo bonuso nuvertėjimo sumai ((1/29)^2+(1/29)^1).
8. Po žaidimo skaičiuojamas prognozuojamas reitingo bonusas kitam ateinančiam žaidimui. Jis skaičiuojamas atsižvelgus į praėjusio žaidimo komandos pasiektus rezultatus prognozuojant, kad žaidime žais tiek pat komandų kaip ir prieš tai vykusiame. RBPK2 = t1 * Sv  / ((t1 + t2 + ... + tN ) / N) * EXP (1 / SQRT (N)).
9. Turint šiuos rodiklius apskaičiuojamas prognozuojamas kiekvienos komandos reitingas. Jis lygus reitingo po praėjusio žaidimo, reitingo nuvertėjimo ir prognozuojamo reitingo bonuso sumai. PRB2.= RPK1 + RN1 + RBPK2.
10. Visoms komandoms apskaičiavus prognozuojamą reitingą apskaičiuojama komandos prognozuojama vieta ateinančiam žaidimui. 
11. Sezono metu gauto reitingo bonusasi sumuojami. Sezono pabaigoje (po auksinio žaidimo) apskaičiuojamas galutinis komandos balansinis reitingas 2017 m. PK sezone. Pagal reitingą į Top20 ar Top40 esančios komandos automatiškai patenka į sezono finalus (atitinkamai Iššūkio taurę ar Grand Prix), net jei jos nepraeina kvalifikacijos pagal bendros čempionato įskaitos taškus. 
12. Pagrindinis rodiklis įskaitos taškai komandas čempionate išlieka įskaitos taškai (žr. čia), tačiau kai surinktų įskaitos taškų skaičius tarp komandų yra vienodas, jos yra išrikiuojamos pagal reitingą – lygiosios įmanomos tik tuomet, kai abu rodikliai yra lygūs (mažai tikėtina situacija).